En skræddersyet billøsning
til Gorms køleservice

En skræddersyet løsning til Gorms firmabiler

Det ligger mig meget på sinde at kunne råde og vejlede mine kunder med at finde den helt rigtige bil, der matcher deres behov og ønsker. Derfor vil jeg gerne dele historien om, hvordan jeg hjalp Gorm Schmidt Knudsen fra Gorms Køleservice med at finde de rigtige biler til ham privat, og til hans virksomhed. Gorm kontaktede mig med et ønske om at få en ny firmabil. Han havde allerede en Mercedes hybrid i tankerne, men efter en grundig gennemgang af beskatningsreglerne, som er høje de første 3 år af bilens levetid, rådgav jeg ham til at overveje en billigere løsning. Vi fandt frem til, at en Volvo XC90 ville være et bedre valg for ham, da den havde en mere fordelagtig beskatningsprofil, da bilen var over 36 måneder og dermed falder i beskatning hvert år over de næste 36 måneder. Vi satte os ned sammen og gennemgik Gorms behov – både de essentielle og de ønskede features. Derefter talte vi om forskellige leasingmuligheder, herunder splitleasing og finansiel leasing, så han kunne tage den mest økonomisk fordelagtige beslutning. Efter godkendelse fra leasingselskabet sørgede jeg for, at alt blev klaret hurtigt og effektivt. Inden for blot 3 dage var bilen klar til levering, inklusive hjemtagelse, klargøring, syn og toldsyn samt montering af nummerplader. Jeg ved, at tid er vigtig for mine kunder, og derfor sørgede jeg for, at Gorm havde sin nye Volvo klar til brug på rekordtid. ⏱️

God og grundig service betaler sig

Kort tid efter vores første handel, kom Gorm tilbage til mig med et nyt ønske – denne gang en kassebil med særlige opbygninger og indretninger samt folie, da hans gamle netop var blevet totalskadet. Jeg håndterede alt fra bestilling af den fabriksnye bil til montering af lydisolation og oprettelse af servicekontrakter. Jeg sørgede også for, at bilen blev klargjort og fik eftermonteret de ønskede ekstra features for så at levere den direkte til Gorm på Sjælland. Efterfølgende har jeg hjulpet Gorm med at bestille yderligere to nye biler og en fabriksny trailer. Håber jeg får lov til at hjælpe ham mange flere gange.

Jeg stræber altid efter at give kunderne en komplet serviceoplevelse

Hos Hedegaard Dream Car stræber jeg efter at give mine kunder en komplet serviceoplevelse fra start til slut. Jeg tager mig af alle detaljer og udfordringer, så du kan fokusere på det, der er vigtigst for dig og din virksomhed. Jeg er stolt af at være den betroede partner, som mine kunder kan regne med, når det kommer til at finde de bedste løsninger. Skal jeg også hjælpe dig med din næste bil?

Kontakt mig i dag på 20 28 77 73 eller send en mail til info@hedegaarddreamcar.dk, så finder vi sammen den bedste løsning for dig.

Anja Hedegaard – Hedegaard Dream Car Tryghed er nøgleordet.
🔑 Lad mig gøre din bildrøm til virkelighed. ✨

Kontakt mig for en snak om din næste drømmebil

Åbningstider

Mandag - Fredag: 08.00 - 17.00
Lørdag og søndag efter aftale

CVR: 36611731